.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازسازی مناطق سیل زده از سوی دستگاه‌های اجرایی مازندران
استاندار مازندران گفت: بازسازی مناطق سیل زده از سوی دستگاه‌های اجرایی براساس ابلاغ صورت گرفته باید اجرایی شود.

به گزارش شمال نیوز،  احمد حسین زادگان استاندار مازندران در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و شورای هماهنگی بحران مازندران با بیان اینکه بازسازی مناطق سیل زده از سوی دستگاه‌های اجرایی براساس ابلاغ صورت گرفته باید اجرایی شود، گفت: تامین اعتبارات زیرساختی ۱۲۹ میلیارد تومان ابلاغ و تاکنون حدود ۶۰ درصد اختصاص یافته است.

 

او افزود: طرح‌های منازل مسکونی احداثی پیشرفت خوبی دارد و تاکنون ۲۵ واحد با حضورمعاونت عمرانی افتتاح شده و بقیه پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی دارد.

 

استاندار مازندران گفت: در زمان‌های غیر بحران باید تمهیدات لازم برای وقوع حواث برنامه ریزی شود تا نحوه مشارکت دستگاه‌ها در هنگام بحران به چالش تبدیل نشود.

 

حسین زادگان افزود: از دستگاه‌هایی فرهنگی نظیر  فرهنگ و ارشاد اسلامی  و صدا وسیما انتظارداریم  برای اطلاع رسانی، آگاهی بخشی  و فرهنگ سازی در موضوعات مهم بحران برنامه داشته باشند و دستگاه‌های اجرایی هم در ایمن سازی رودخانه ها، جاده‌ها  و تاسیسات اقدامات و پیش بینی‌های لازم را انجام دهند.

 

او گفت: این انتظار از دستگاه‌های اجرایی وجود دارد که در زمانبندی از سوی مدیریت بحران لیست اماکن و نقاط حادثه خیز را تدوین کنن،   فرمانداران در شهرستان‌ها نظارت کنند و دستگاه‌های اجرایی به سرعت رفع نقاط حادثه خیز را عملیاتی کنند.

 

استاندار مازندران افزود: در استان بخش‌ها و روستا‌هایی با ظرفیت‌های خوب داریم که به لحاظ اقتصادی و مخصوصا به لحاظ اشتغال اوضاع خوبی ندارند، به لحاظ زیرساختی  و به لحاظ کشاورزی مزیت‌های مختلفی به لحاظ گردشگری دارند، این روستا‌ها می‌توانند مورد توجه بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی و از همه مهمتر افراد خیر قرار گرفته و براساس یک مدل یکپارچه نسبت به مسائل اجتماعی و اقتصادی آنان توجه ویژه داشت.

 

حسین زادگان گفت: اجرای پایلوت این طرح می‌تواند تاثیر بسزایی در مهاجرت معکوس داشته باشد./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.